Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.01.2011 13:26 - Aesthe Clinic - Най-модерната апаратура в България
Автор: aestheclinic Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 3265 Коментари: 0 Гласове:
0



Aesthe Clinic е специализирана частна клиника по естетична пластична хиругрия и козметична дерматология. Свържете се нас на телефон +359 700 11 900 или посетете http://www.youtube.com/aestheclinic където можете да намерите видео отговори на често задавани въпроси.

Намерете ни и на
http://www.facebook.com/aestheclinic където да откриете специални промоции за приятели на Есте Клиник.

Aesthe Clinic беше отдавнъшна моя мечта, която аз винаги съм искал да имам. Дори още когато специализирах и работех в чужбина, винаги съм си мечтал един ден да имам една такава клиника като тази. Не каквато и да е клиника, не където и да е, а клиника която да бъде в България -- в София, клиника която да бъде обзаведена и оборудвана с техника според световни стандарти, да не кажа европейски. Това беше една голяма мечта, един голям сън. Нещо което да бъде направено по мой вкус, да бъде обзаведено по мой вкус, относно апаратура и инструментариум и успях да го направя.

Aesthe Clinic е може би единствената клиника не само в България, но и в района около България -- това мога да го трърдя съвсем смело, без да се страхувам от никого и от нищо, която клиника е въоръжена така да се каже "до зъби". Ние имаме най-модерната и най- качествената апаратура от всички клиники занимаващи се в тази област в България. Като казвам това нещо, наистина знам какво казвам и смея да трърдя, че това наистина е така. Един милион евро струва само апаратурата на Есте Клиник. Аз съм се заклел, преди много години, веднъж и завинаги, че аз компромис с апаратурата, с качеството на материалите, никога няма да направя! Никога няма да направя! Никога няма да купя евтини конци, заради това че са по-евтини. Никога няма да използвам евтини импланти, заради това че са по-евтини.

Д-р Ильо Стоянов
Пластичен хирург
Powered by Video Involver





Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: aestheclinic
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 719806
Постинги: 5
Коментари: 290
Гласове: 3
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930